BD forever

Imorse ville jag inte vakna. Inte under några som helst omständigheter.
Men när jag till slut vridit mig ur lakanen och staplar upp ur sängen sköljer en nostalgisk känsla över mig.
"Broder Daniel..."
Jag blickar åt höger och ser på Henke B som fortfarande sitter på planschen i en stor ram ovanför soffan.
("Is there still time?")
Slängde in en hel del Broder Daniel blandat från alla skivorna på mp3n, och var sedan redo att gå.

Idag har jag varit jätte BD-aktiv. Lyssnat, sjungt, diggat, kännt efter, spekulerat.
Det är alltså 4årsedan jag svalde Broder Daniel som andra sväljer roppar.
Här har jag försökt toppa mina fem favvolåtar med dom.

1.Sorrow
2.Out of this town
& You split the night (omöjligt att avgöra vilken som förtjänar andraplatsen bäst.)
3. I'll be gone
4.Dream my days away
5.Lemon
image24




/Lilla Penny.






2008-04-07 @ 18:27:47 kärlek Permalink


Kommentarer
Postat av: josse

Broder Daniel.. Jaa, tänk när man hade de tiderna. Skivorna finns fortfarande kvar, likadant plancherna. Men dock inte klädstilen. Men
, Broder Daniel forever :)

2008-04-08 @ 13:57:57
URL: http://jowsefajns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0