hammarbykillen

Igår så gick jag och den nya tjejen Karolina på jobbet till Hard rock för att ta en öl. Hennes kille jobbar där. Medans vi väntade på att han skulle sluta så hängde vi i baren med varsin öl. Det kom fram en kille som frågade vart man ska gå en torsdag. Ingen av oss var speciellt sugna på att prata med honom så vi svarade att vi inte har en aning. Men han tjatade vidare. Han sa att han hade spelat fotbollsmatch samma dag och att han inte var från stan och att hans tränare skulle bli jättesur om han fick veta att hela laget var på Hard rock och drack öl. Hela fotbollslaget hängde där i baren och pratade och skrek. Vi blev presenterade för vissa, men vi hälsade väl mest för att vara artiga. Sen sa killen att han var så ledsen för dom hade förlorat mot GAIS samma dag. "YES, skrek jag, den sanna GAISare som jag är, GAIS VANN!!!!" Killen såg skitledsen ut och sa "Du, det där var allt ett slag under bältet". Det kom fram han inklusive alla andra killarna i baren spelade i Hammarby.

Senare på kvällen satt vi fortfarande kvar i baren med Kaolinas kille som slutat jobba. Vi hade varsin öl på bardisken när en kille kommer fram och råkar välta ut en öl över baren.
"Jag visste att det där skulle hända" sa jag.
"hur kunde du veta det?", säger killen.
"kvinnlig intution"
"Hur mycket blir jag skyldig?", sa killen och började rota i sin plånbok.
Jag såg några hundralappar och sa att han kunde ge mig en. Han gav den till mig och gick iväg. Jag gav hundralappen till bartendern som fick torka upp efter klanten. Det var han verkligen värd.

/Milla

image25image26
2008-04-11 @ 13:02:37 vad vi gör för konstiga saker Permalink


Kommentarer
Postat av: Monika

Nej, Milla... En strömbladare är född blåvitare. Fråga morfar....

2008-04-12 @ 02:44:52
URL: http://ensamamamman.blogg.se
Postat av: OSKAR O

Svar: Jag gillar verkligen inte kenza längre!
Gais äger by the way!
Min brorsa är en sann supporter som brukar åka ner till skåne och se dem spela!

2008-04-14 @ 00:06:25
URL: http://thegameboy415.blogg.se/
Postat av: JB

Ha, ha..

fast ikväll är det derby och då vinner bajen hoppas jag

2008-04-14 @ 19:28:45
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu/
Postat av: TooBlessed

Haha. Är ni gbg:are så är ni..!
Coolt med Hard Rock! Vet du vem det var som kom fram?

2008-05-04 @ 20:27:07
URL: http://tooblessed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0