min helg

Fredag

Vaknar ganska tidigt. Kollar dom sista 4 avsnitten av Jericho. Går upp ur sängen, duschar, tar på mig och går till konsum för att hämta ut mina böcker som jag hade beställt.
Gå hem och lämnar böckerna, går till jobbet. Jobbar. Slutar jobbet. Går till Flygarns Haga där jag träffar Jenny och Jånni. Går hem, lägger mig, somnar.

Lördag

Går upp 07.30. Tar på mig, går till jobbet. Jobbar. Slutar. Äter lasagne och marängswiss med Sandra och Ulrika. Tar spårvagnen hem. Duschar. Kollar på halva Jiddra inte med Zohan. Somnar.

Söndag

Går upp 08.30. Tar på mig, går till jobbet. Jobbar. Slutar 21.00. Går hem. Duschar. Nu sitter jag här vid datorn och ska snart lägga mig. För i morgon ska jag upp pch jobba igen.

Så kul var min helg. Förstår ni alla som ringer och tjatar om att festa att jag inte orkar eftersom jag jobbar???

/Milla

2008-08-10 @ 22:13:04 Hutten / Jobbet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0