Sista inlägget

Detta blir väl antagligen mitt sista inlägg innan jag sticker till Alanya. Bara 2 dagar kvar. Fast i morgon måste vi åka till Malmö och bo på hotell där. Flyget går 8.45 lördag morgon från Sturup flygplats.

Så alla ni som vill ha vykort från Alanya kan väl sms:a sin adress till mig så slipper jag leta upp alla adresser på eniro.

Och alla ni som inte vill ha vykort från mig kan passa på att titta på lite bilder här på bloggen.

/Milla


2008-07-17 @ 19:57:54 Kusinen Permalink


Kommentarer
Postat av: Petra

Ni får ha en trevlig resa.... antar att solen gömmer sig där, för inte fan syns den här iallafall :(. Själv ska jag börja dagen här nu där en viss jb ska öppna köket men fortfarande inte svarar i telefon, antar att det blir en repris av det vanliga beteendet hehe... trött man blir va. Jepp, ha det gött nu o ta en EFES för mig ;)

2008-07-18 @ 08:55:34
Postat av: Linda

2008-07-18 @ 14:02:36
URL: http://lindassblogg.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilka häftiga bilder! Ha det så roligt.

2008-07-18 @ 14:02:52
URL: http://lindassblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0