Söndagsmorgon

Äntligen en lugn och fin start på dagen.
Det brukar vara som så att jag vaknar, inser att klockan är alldeles för mycket, sköljer av mig snabbt i duschen och köper en banan påväg till jobbet.
Idag vaknade jag kl.10, vilket var en halvtimma innan klockan skulle ringt.
Så jag gick och köpte frukost.
Nu ligger jag i sängen och äter bästa lingonbrödsmackan och jordgubbsyogurt och halvtittar på Nyhetsmorgon.

Camilla är framme nu. Eller ja, igårförmiddag anlände dom till Alanya.
MMS och SMS har rullat in. Allt för att göra mig så svartsjuk som möjligt. Haha. Eller för att hon äntligen fått det hon gjort sig förtjänt av, den efterlängtade semestern..

Själv ska jag jobba. Suck och tvi. Mina ögon är trötta och så även min kropp.

Osten, om du läser det här kan du vill ringa. Fast jag börjar 1230, men det vore kul om vi tog oss i kragarna och kunde vara bittra (eller kanske glada) tillsammans någon dag.

Nu är det opera på Nyhetsmorgon, får inte missas.
Puss.
/Penny
2008-07-20 @ 10:51:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jozie

Jenny, nu får du ta dig samman...De e Milla som e på semester inte bloggen....jag vill ju läsa nytt...Hihi...Pussar å kramar

2008-07-22 @ 11:24:32
URL: http://vardagligaiaktagelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0