supersize me.. plz

Om exakt 10 dagar ska jag åka till Turkiet med min sambo. I exakt 10 dagar till går jag på diet. Det betyder att allt onyttigt och onödigt ätande är totally forbidden. Alltså är jag hungrig hela tiden.

Det kurrar så in i helvete i min lilla mage.

Jag kommer dö
.

Detta är fan plågeri och självsvält. Jag drömmer om pizzor, hamburgare, chips, godis och allt onyttigt man kan komma på. I 10 dagar till kommer jag må skit. Men jäklar vad jag ska äta massa gott i turkiet. Jag läääängtar.

Just 10 days.

/Milla

2008-07-09 @ 23:16:08 Kusinen Permalink


Kommentarer
Postat av: mingla

ja vi får väl se om du får besök av självaste coolaste mingla i helgen :).



åhhhh jag vill med utomlands!! Dumma dig!

2008-07-09 @ 23:32:41
URL: http://heymingla.blogg.se/
Postat av: mingla

hallå bruttan.



jag o min friend hade tänkt gå på lisse i helgen. Vill man gå där när det är gothia cup i stan?

2008-07-10 @ 13:03:04
URL: http://heymingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0