The beach

Idag har varit en lang dag och jag ar astrott. Vi gick upp halv 8 idag for att gardera oss en bra plats vid poolen. Det fick vi. Vid niotiden gick vi och at lite frukost. Omelett och grape. Mer orkar jag inte pa morgonen.
Sen simmade jag 2 langder i poolen. R simmade 4. Sen suulade vi. Sen kom molnen. Det var molningt i flera timmar, men efter 15 forsvann alla molnen och jag solade igen. Fast det var ju varmt hela tiden och vi har badat jattemycket idag.

Vid 4tiden tog vi en promenad langs med stranden till ett litet berg som finns dar. Vi gick upp for en skranglig, rostig jarntrappa och njot sen av utsikten. Nedanfor oss var vattnet alldeles turkost. Underbart. Pa toppen lag ett hus som tycktes vara helt overgivet. Det vaxte palmer och kaktusar overallt. Det var jattefint faktiskt. Jag har massa bilder pa det.

Om en stund ska vi ga och ata. Men just nu har Bamse och Skalman Disco sa vi ater hellre nar det ar slut.

Sen blir det val formodligen lite drinkar och sen ska vi sova. I morgon ska vi in till stan och pruta pa billiga turkkopior.


Milla
2008-07-24 @ 19:17:18 Kusinen Permalink


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh låter som att ni har det jättebra där nere :) Nu har vi fått fint och varmt väder här med.

2008-07-24 @ 19:43:04
URL: http://lillasyster12.blogg.se/
Postat av: Jozie

Åh...milla. Hur kan du inte vara me på skalmans disco? Har hört att de ska vara the best! Miss you honeybun. Pyss

2008-07-24 @ 20:55:33
URL: http://vardagligaiaktagelser.blogg.se/
Postat av: Annika

Hallå tjejen...vad avis jag är på er nu...själv e man bakis det har varit en tuff helg...tappat bort nycklar o mobilskal men jag hade jävligt kul iaf.



Kram kram

2008-07-27 @ 12:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0