Tuesdaysupdate

Idag har jag:
♦Varit på banken och tagit ut pengar, och beställt nytt bankkort
♦Jobbat
♦Fikat
♦Promenerat
♦Färgat håret
♦Skaffat barn
♦Samt pratat i telefon i sammanlagt ca 4 timmar

Jag på Beans&Bagels uteservering. I like.

Och här är min unge Jürgen. Josephine är mamman.

Det har nämligen varit tal om slarverier kring bloggen nu.
Kan dock erkänna att det är lite pinsamt att Millan som är jättebortrest har varit bättre på att uppdatera än vad jag varit.
Men här fick ni allt en liten update.
Imorgon är jag JÄTTEupptagen och ska försöka fixa ihop en riktig saftig update till er då också. Mums!

Klockan är ju som den är alldeles för mycket för mina små ögon, och det börjar röra sig emot en kvällsmacka.
Nattinatti folcs. See you tomorrow.
Puss.
/Jenny
2008-07-23 @ 02:28:24 Kusinen Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0