And she's back

Mitt internet har inte alls varit trasigt. Jag bara trodde det.
Men tak och låv så fungerar det som det ska.
Jävla Jenny försov sig, idag igen. Jävla onsdagar. Ändå hade jag siesta i 3 timmar igår.
Gör inte så mycket kanske, då jag har tre dejter idag.
Först träna med Milla, sen lunch/middag med farfar, sen öl & fotboll med Alexandran ikväll.

Snart dags för en brakfrulle. Tror jag. Jag har börjar gilla frukostar.
Stora, goda, mumsiga som man bara jäser av.

Sen träna.

Dagens låt:


Kunde inte bestämma mig om det skulle bli "There she goes", "Baddies boogie" eller denna.. Men Babyshambles iallafall....

Ciao.
/Penny
2008-06-18 @ 11:02:35 Kusinen Permalink


Kommentarer
Postat av: LOVISA

ha en fin kväll!

2008-06-18 @ 17:44:10
URL: http://onemoretry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0