Bitterfittan

Igår var jag jättehängig och deppig. Jag hade mycket tankar om mig själv. Mitt liv, min kropp, mitt korta hår, mina finnar, ja, tjejer, ni vet vad jag menar.

Jag och R var på frölunda torg. Vi handlade lite och sen köpte vi med oss fika och stack ut till havet. När vi satt där vid vattnet började jag stortjuta. Jag mådde jättedåligt.
R undrade såklart vad det var. Först orkade jag inte tänka på vad det var, men sen forsade allt ur mig. Allt lät egentligen inte så farligt, men just då kändes det som det värsta som hänt.

Senare på kvällen fick jag min mens. Det förklarar ju varför jag var så deppig.
Nu är det choklad som gäller. För det bidrar ju till mindre midja och mindre finnar.

/Milla
2008-06-08 @ 19:47:03 Kusinen Permalink


Kommentarer
Postat av: mingla

aaaw vad du är snäll

2008-06-08 @ 19:54:56
URL: http://heymingla.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nämen syrran då :( Du får förresten ta och komma ut hit någondag när det är soligt så kan vi sola och bada. Puss och kram

2008-06-08 @ 20:36:58
URL: http://lillasyster12.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0