it was a birthdayparty!!!

Igår var det kalas hos lilla Jessica (eller stora får man väl säga nu). Hon fyllde 8 år. I present fick hon en heldag på liseberg av mig och Jenny. Hon blev ju jätteglad såklart. Fast att hon anade innan vad hon skulle få. Självklart blev lillebror Jesper skitsur för att hon ska på liseberg och inte han. Han smällde igen dörren och låste in sig på sitt rum.

Jag gick in till honom och mutade honom med en påse tuggummi och sa att han också skulle få gå på liseberg när han fyller år. Sen var allt lugnt en stund.

Vi åt kakor, bullar och en underbart god "Bratztårta" som Jessica hade bakat. Efter att Jessica Och lillebror Jesper smällt ca 15 Pizza hut- ballonger så ville Jessica kolla på Bratz. Jesper ville bli rik och gjorde ett pärlarmand till mig som jag betalade 20 kronor för.
Då blev Jessica sur för att han fick pengar och inte hon. Sen drack morfar vatten i Jessicas mjölkglas. Då blev det hur i helvete igen. Sen blev det nästan slagsmål om vem som skulle vara med mig. Jessica VS Jesper.
Jenny sov.
Jessica vann.
Jag och Jenny åkte hem.

Jag sov jättegott ;)

/Milla
2008-06-16 @ 09:02:50 släkten är värst Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0