Longing for lullabies

W h a t  a  d a y.

Försov mig, sprang till Floda för att hinna till lillsyrrans skolavslutning, hem till mormor, äta tårta, kasta tårta, gnäll och demens och ajiryggen.. Hem till mamma, hämta grejor, packa bilen, till Rambergsvallen, 118118,  äta pizza som inga barn gillar, trötta miner, dra katten i svansen..
Uh. Ingen vart på topp idag.

Nu har jag äntligen duschat (och slått på min cd-spelare som jag fick hem idag,) och lyssnar på musik.
Skönt att kunna slå på det jag gillar. För allt jag gillar har jag nästan bara i cd-format.
It's nice.
Nu kommer snart en liten Mell hit för att inspektera mitt (halv)nya hem. Tur att jag har vattenmeloncider hemma, för den här bruden är tokig i vattenmelon. Det har hon alltid varit.

Igår var en lugn och avslappnad kväll, och efter den här morgonen och förmiddagen skulle det vara skönt med en likadan ikväll. Utan stress och allt det där.
Är ledig tills på torsdag. Njuta. Hoppas det regnar och stormar så man får lov att sitta inomhus i pyjamas och kolla på film.

 
Sötaste Persikan efter sin första skolavslutning och Lillebror i bakgrunden.

Me and my sister from another mister.

Morfar och Persy.

Å tårta.

Grattis din lilla skit! Kommer ihåg när jag hade skolavslutning i första klass.
Ungefär likadant som din, fast jag hade iallafall tur med vädret.

Pyssåkram
/Penny
2008-06-10 @ 15:57:46 släkten är värst Permalink


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka fina bilder det blev Nenne =)

2008-06-12 @ 19:10:57
URL: http://ensamamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0