Monday update

Tidigare update ifr[n mig 'n vad ni trodde. Faktiskt forvanade jag mig sjalv ocksa.
Hm. Det har hunnit goras valdigt mycket de 2 senaste dagarna. \Halsat pa kusiner och farbror i Linkoping, aka Finlandsfarja, traffa finsk slakt...
Imorse vaknade jag med ett riktigt tungt huvud. Det var namligen karaoke pa baten inatt.
Jag fick lite nya vanner, ryssar! De var riktigt hygglo och vi larde varandra fraser pa vara coola sprak.

Vet ej varfor, men det finns bara a/z pa den har datorn.

Nu stangs internet snart av.
Javla ackligt vandrarhem jag bor pa, btw.\

Och for det andra ar Helsingfors en riktigt vacker stad.

Prnny
2008-06-30 @ 21:47:58 släkten är värst Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0