Saturday enguine

Hela världen är så underbar. Om man är korkad tom och glad.
Jag har sån katastrofal huvudvärk och är så sjukt jävla hugnrig.
Inte mycket till mat hemma. Tio minuter till Coop. Segt att gå dit och sen laga mat själv. Suck. Om fyra timmar kommer Alexandra och då ska vi äta piiizzzaaa.

Imorgonbitti åker jag. Klockan 0900, typ. Min väska är helt opackad och gud vad mitt golv är odammsuget. Pengar borde växlas med.
Känns som att jag saknar lite motivation idag?
Sov inget inatt. Jo, kanske 3 timmar. Men nu har jag sovit 3 timmar till. Borde vara lite pigg.

Har anyway jobbat min sista arbetsdag på c.a 2 veckor nu iallafall, och det feels realy nice.

Näe. Usch. Vill vara påväg nu. Sitta i farfars bil och vara dj och äta hamburgare, äpplen och choklad. Plugga lite finska. Ta en fikapaus varannan timma någonstans längs E20.

Hela världens hunger samlad i mig. Rau.

Jaja. Kanske sista blogginlägget på 11 dagar. Kanske får ni något av mig ifrån Finland.
Wellwell. Kommer sakna folk. Yeahyeah. Men Saari, Helsingfors, alla Pajulas (jag kommer träffa c.a 30sådana..), Ylihärmä, MikkoPekka, enarmade banditerna och naminamin är nog värt det. Men nästa gång jag lämnar landet blir det med entusiasm och bikini. Och tacka vet jag det snart.
Nu går det här inlägget snart överstyr och jag borde verkligen ta tag i denna dag.

Jag ska försöka.
Ha det så bra mina små kycklingungar. Sup inte för mycket och rök inga onödiga cigaretter.
Glöm inte bort att kärlek är det viktigaste. Och att vi faktiskt bara har varandra.

Nu ska jag sova.,-
////PENNY
Idag kunde det ju vart en solig dag.
2008-06-28 @ 15:18:13 Kusinen Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0