Saturday night

Igår efter jobbet mötte jag upp jozie på avenyn. Vi gick och köpte en glass och åt i solen. På vägen hem köpte vi mango och jordgubbar som vi tänkte ha till kvällens drinkar. När vi kom hem till mig så la vi oss på sängen båda 2 och var jättetrötta. R, min sambo gick ut i köket och grejade. Efter en stund ropade han på oss och sa att maten var klar.
Vi fick färska räkor, rökt makrill och baguetter. Mums!!

Efter maten gjorde jag och Jozie oss fina för en hemmakväll. Fast sen kom vi på att vi skulle köpa glass på Lejonet & Björnen. Väl där träffade jag 2 gamla jobbarkompisar. Det visade sig att dom hade köpt hela stället. Wow. Lejonet & Björnen glass varje dag.

Efter glassen gick vi vidare till Haga och på Vasagatan sprang jag på en gammal ungdomskompis och några meter senare min gamla klasskompis David. Han sa att han brukar kika in på bloggen. (David, lämna kommentar så jag vet att du ser mig.)

När vi kom till Avenyn No 1 så satt det lite gamla kompisar från Lerum där. Såna man inte ser annars. Det var kul att se dom.

Väl på avenyn bestämde vi oss för att ta en drink på Grill de Mundo. Jag och Jozie drack 50 cm höga jordgubbsdrinkar som var kalasgoda. R drack rom o cola som han inte tyckte var så god.

Efter drinkarna gick vi hem och gjorde egna drinkar med Absolut Mango och färsk mango som vi körde i blendern. Dom blev godare än drinkarna på Grill de Mundo. När mangon var slut körde vi dom färska jordgubbarna i blendern och blandade med mangovodkan. Den drinken blev ännu godare.

Sen lirade vi guitar hero tills fingrarna blödde. Vi gick och la oss hyffsat tidigt och nu sitter man här på jobbet igen. Ingen sol för mig idag inte. Slutar inte förräns 21 ikväll.

Ha en härlig dag alla. 
 
/Milla

2008-06-01 @ 10:22:01 Kusinen Permalink


Kommentarer
Postat av: Kim

Önskarjag hade tänkt som dig =)

Gud vad tiden går långsamt! Hahha...



Hoppas du hade kul i allafall då =)



2008-06-01 @ 10:59:35
URL: http://kimfunderar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0