Veckosummering

Vi har en massa smygare, har vi märkt.
Folk som vi känner, vissa ser vi flera dagar i veckan. Folk som vi pratar om allt emellan himmel och jord med.
Dom smyger omkring här på bloggen utan att säga något. Dom spejar och dom är så sjuttans nyfikna, men det kan dom inte med att säga. Det har "råkat" glida ur munnen hos dom nån gång, men inga kommentarer törs dom lämna.
Men vi vet allt vilka ni är. Sådär sjuttans skickliga är ni minsann inte!

Veckans händelse; Antagligen Deutschland. Eller, utan tvekan. Det kanske skulle kunna vara våran dag i onsdags, dagen innan vi åkte. Den var så himla mysig med parkhäng och shoping och matlagning och allt vad det nu heter.
Men Tyskland var kanon.
Men händelsen är nog att Jag har fått ett nytt namn; Jävla Jenny. Det är R (Millans boyfriend) som tycker att det ligger gott i munnen. Och tydligen så har allt fler också börjat tycka det. Men men.

En tråkig sak med Tyskland var dock att jag inte fick någon mat.
När vi skule köpa frulle på Shell hade dom inga veggiemackor, så jag blev utan. Sen vid lunch framme i Tyskland hade dom ingen veggiemat på McDonalds, sådär blidde det en sallad. På BK i Helsingborg var veggieburgarna slut. Suck. Sallad och vin fick bli min föda. Men whatevah. Kalas vart det.


Nu är det dags att ta igen helgens missade sömn.
PYSSÅKRAM
/Jävla Jenny
 
2008-06-01 @ 23:40:11 Kusinen Permalink


Kommentarer
Postat av: Hertiginnan

vad lider du av?

2008-06-02 @ 00:51:56
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0