Wedneysdaysshit

Jag har antagligen den tråkigaste onsdagen igenom tiderna.
Jag hade bestämt mig för att ha en luuugn och fin hemmadag eftersom jag har fyra långa arbetsdagar framför mig, men det här gör mig bara koko.
Fart och fläng och action, ge mig.

High Chaparall fick mig faktiskt på lite bra humör ett tag.
Sen råkade jag göra sönder min finlampa. Men det var kul så länge det varade.

Ner till kiorren nu och köpa nötter, mörk choklad och frukt!
Catch u latah.
/Jenny



UPDATE:
Life's back in business.
Nu snackar vi.
2008-06-11 @ 18:58:59 Kusinen Permalink


Kommentarer
Postat av: Jozie

stay strong sweetheart. Om bara en liten stund kommer jag till dej :)

2008-06-11 @ 19:16:41
URL: http://vardagligaiaktagelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0