dumma elaka bloggerska

En viss bloggerska hade en tävling förra veckan som skulle avslutas på fredagen. Det var endast 3 tävlanden och jag var en av dom. När fredagen kom så ville jag kolla om jag vunnit. Men icke. Blev ingen presentation om det. Sen när jag frågade vem som vann fick jag till svar "Det har jag skrivit, vad fan snackar du om?". Hon verkar ju vara en jättetrevlig tjej. Nu ska jag aldrig mer gå in på hennes fula dumma blogg. Dessutom ska jag aldrig mer äta bananer.

/Milla
2008-05-06 @ 00:40:35 saker vi tycker är fel Permalink


Kommentarer
Postat av: fröken elin

haha jasså. men jag har tränat lite hemma nu i två dar. ochförut fick jag 90% på medium. otroligt stolt!:D haha

2008-05-06 @ 00:48:17
URL: http://frokenelin.blogg.se
Postat av: Annika

Ojdå du vann inte med andra ord då *S*
Jag har oxå lite snålt med pengar men tar gärna en öl på uteservering kanske skulle satsa på afterwork på fredagen eller vad säger du?

Kram

2008-05-06 @ 07:53:31
URL: http://[email protected]
Postat av: Jag

Jaså..haha så du menar bloggen G is for Gossip? I see..

2008-05-06 @ 15:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0