IKEA make my life

Nu ska jag stolt följa upp min IKEA-shoping.
image93
*Blommiga påslakan *2 thésilar *Potatisskalare *Saxar *Rödvitrandig köksmatta *Cerisa badlukar *Svarta handdukar *Tvättkorg *Fyra bambuunderlägg *Glasburk *DOFTLJUS *rödrutig grytvante *Matlådor *Röda galgar *Glasskopa *Blommiga förvaringsboxar *Röd soffkudde

Jag tror att de var allt. Jag är HELNÖJD med min plånbokstömning.
Och jag tror alla kan se vilka färger jag gillar....?
Jag ska ha rosa och cerise i badrummet och rött i resten av lägenheten.
Kommer bli så jävla lovely.

Nu är det bara 6 dagar kvar.

/Supernöjda Penny

2008-05-06 @ 10:55:58 Kusinen Permalink


Kommentarer
Postat av: anna

åh vad mycket snyggt du har hittat! :)

2008-05-06 @ 11:06:36
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: anna

haha ja verkligen! fast iste för mig blir det nog :)

2008-05-06 @ 11:16:31
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0