min helg

Jag har inte haft på datorn på hela helgen. I lördags var några vänner hos oss och vi åt massa tacos, marängswiss och kollade på melodifestivalen som för övrigt sög. Sen åkte våra vänner hem och vi somnade som stockar.
På natten fick jag ett o annat samtal som störde min sömn ganska mycket så jag sov jättedåligt, men på söndagsmorgon gick jag och min sambo upp ganska tidigt ändå och begav oss på promenad i slottskogen. 13000 steg avklarade innan klockan 13. Inte illa. Jag var helt slut i benen och skulle vila lite bara. Deckade på soffan och sov 2 timmar. Sen var jag trött hela dagen.
Vi åt god mat och sen hyrde vi film.
Det var dom två sämsta filmerna som någonsin gjorts. Kommer inte ihåg vad dom hette men den första filmen vi såg var i alla fall med Jude Law och Michael Caine. Bara. Inga mer. Bara dom 2 i hela filmen.
Den andra var massa kända skådisar i, men den var så dålig så båda vi somnade framför filmen.

Idag måndag är jag i alla fall utvilad och ska nog orka jobba 2 dagar innan jag är ledig igen.

/Milla

2008-05-26 @ 10:15:24 Film Permalink


Kommentarer
Postat av: Jozie

De hade vart tillräckligt om bara Jude va me i filmen. Han e het så de räcker =)

2008-05-26 @ 16:37:16
URL: http://vardagligaiaktagelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0