Mr Supreme

På vårt jobb har vi en gäst som kommer varje dag och beställer samma sak jämt. Han är otroligt pratglad eftersom han inte har fru eller nånsin haft. Han är 55+ kan jag tänka mig.
Varje dag beställer han supremebröd och supremepizza därav namnet Mr Supreme.

Dagens samtal med Mr Supreme:

Mr Supreme: "Hej, vad har du gjort idag"
Milla: "Jag och Jenny har hängt i vasaparken och bloggat"
Mr Supreme: "Jasså. Vad har ni pluggat då?"
Milla: "Vi har BLOGGAT"
Mr Supreme: "Bloggat... aha"

5 minuter senare.

Mr Supreme: "Hmm.. Vad gör man när man bloggar?"
Milla: "Man skriver dagbok på nätet typ."
Mr Supreme: "Kan vem som helst läsa?"
Milla: "Självklart, man delar med sig av sin vardag och sina åsikter."
Mr Supreme: "Så om jag skaffar en dator och internet kan jag läsa den då?"
Milla: "Självklart"

Snälla Mr Supreme!!! KÖP INGEN DATOR!!! Man vet aldrig vad en gammal ensam man ska göra på internet. För skulle han få ragg genom någon sida så är det kört för den tjejen. Man blir aldrig av med Mr Supreme. Så börjar han prata med er. SPRING!!!

/Milla
2008-05-08 @ 20:08:52 Hutten / Jobbet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0