my day and 20000 steps

Idag gick jag upp 7.30. Tio över åtta befann jag mig på jobbet. Jag tog en promenad dit på morgonen. 2100 steg redan avklarat. Jobbade till 16.00 och sen tog jag promenaden hem. Åkte till Coop forum och storhandlade inför helgen. Kom hem. Putsade fönster, städade, duschade, kammade mig sen gick jag och min sambo på promenad genom stan. Vi gick till Linné och åt banan och nutella crepes på creperiet. Sen gick vi genom järntorget till kungsgatan, genom rosenlund för att titta på horor. Såg 2 st. Gick till vasagatan och sen var vi hemma. 20210 steg har jag gått idag. That´s my day. Måste sova snart.

/Milla



Obs. Bilden är stulen.
2008-05-23 @ 22:57:20 vad vi gör för konstiga saker Permalink


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Va många steg, duktig du är :D

2008-05-25 @ 02:12:12
URL: http://wysteriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0