yesterday...

Igår hade jag stämt träff med Annicka. Vi träffades vi bron utanfö palace och sen skulle vi dricka öl. Vi begav oss först till berså bar men där var det knökat med tandemcyklare, så vi fortsatte upp mot avenyn. Tillsist hamnade vi på Locatelli där vi drack italienska öl. Väldig gott i den starka solen. Sen bestämde vi oss för att handla lite revben och potatissallad och så gick vi hem till mig och hämtade vin och satte oss i vasaparken

Det var jättemysigt. När maten och vinet var slut tog vi vårt pick o pack och gick till Diamond Dogs. Därifrån gick vi till Rockbaren och sen var det dags för lilla askungen att åka hem.
När jag vinkat av henne på bussen efter att hon blivit plåtad när hon kissade bakom en skåpbil gick jag ner till storan där Osten, prinsessan och Ramona satt och drack drinkar.
Efter det blev det Rockbaren igen och sen gick jag hem. Det var en jättetrevlig kväll.

/Milla

image135
2008-05-10 @ 16:10:47 sånt vi tycker är bra Permalink


Kommentarer
Postat av: Majken

go bild :)

2008-05-10 @ 16:30:55
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se
Postat av: Marcus Å

Alla är vi olika :) Händer ikväll då? :D

2008-05-10 @ 16:39:16
URL: http://slipsens.blogg.se
Postat av: Annika

Ja jag hade skit trevligt synd att jag va tvungen att åka hem så tidigt :( vi måste göra om det ngn helg framöver!

Lagt in bilderna nu hehe...som tur e det ganska mörka kort när jag kissar :)

Ha en go kväll! Kram

2008-05-11 @ 20:41:25
URL: http://annickahenriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0