WTF

Idag vaknade jag 7.00. Inget konstigt tycker ni, kanske rentav lite sent för att vara mig. Jag går ju alltid upp 6.30. Det annorlunda i det här är att jag är sjuk och inte ska till jobbet. Ändå vaknar jag 7.00. det kan bero på att jag har jävligt ont i halsen eller så är det för att R välte ner alla tallrikar i golvet i köket så jag vaknade av ett jäkla brak.
Satte på datorn så fort jag fick upp ögonen ordentligt. Det är ju tisdag och det betyder att gossip girl har kommit under natten. Går in på sidan för att ladda ner det. Vart finns avsnitt 12?? Jag letar febrilt. Det finns inte nånstans. Va fan. Vad ska jag göra nu? klockan är halv åtta.

WTF

/Milla
2008-11-25 @ 07:37:57 vad vi gör för konstiga saker Permalink


Kommentarer
Postat av: helena ♥

hur har du gjort den där bilden några inlägg under.. där du är med på en massa tavlor som folk tittar på :) ?

2008-11-28 @ 20:42:49
URL: http://lelasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0