fast i den jävla hissen

Igår var jag och R på konsum och handlade på kvällen. Eftersom vi går upp väldigt tidigt båda 2 så var vi trötta och ville hem. Väl i hissen lutade jag mig mot väggen eftersom jag var så trött. Det började tjuta i hela hissen och jag blev livrädd och tryckte på stopknappen.

Inte bra alls.


För hissen stannade ju såklart. Och där innen satt vi fast i 1 timma. Jag vågade inte säga ett ord och R var jättearg på mig. Stackars lilla mig.

/Milla
2008-09-24 @ 21:11:19 vad vi gör för konstiga saker Permalink


Kommentarer
Postat av: Jozie

Jävla fy fan du! De e stunder som den då man önskar att de kom en brandman å räddade en :)

2008-09-24 @ 23:49:16
URL: http://vardagligaiaktagelser.blogg.se/
Postat av: monika

Shit va jobbigt... Jag har oxå suttit fast i en hiss en gång, inget vidare.

2008-09-26 @ 00:56:28
URL: http://ensamamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0