TVÅ lägenhetsvisningar imon!

Åh guuud vad jag har blivit dålig på det här med att blogga.. Tar emot varje gång jag loggar in, vet inte vad jag ska skriva om längre!  Men jag får helt enkelt ta mig i kragen.

I have some realy good news tough.
Imorgon ska jag på två lägenhetsvisningar! Helt plötsligt ramlar lägenheterna in, när man letat som en galning i mer än ett år... Ska bli riktigt kul faktiskt! Kl.14 ska jag vara i Hammarkullen och kolla på en tvåa, sen kl.17 ska jag vara i Kyrkbyn och kolla på en etta. Klart att den i Kyrkbyn låter både mest ekonomisk och vettigast, men på den är det tyvärr ett korttidskontrakt som gäller.. Även om jag tar den och allt går fint kommer jag antagligen stå där igen en vacker dag och leta efter ett nytt hem.

Det är ju det jag ser fram emot. Att få inreda enbart efter mina önskemål, köpa möbler jag vill ha, prylar.. Känna att det är ett stabilt hem. Inte som alla andrahandskontrakt o sån shit.. Men vi får se som sagt. Kan ju återkomma om det imorgon när jag faktiskt har sett dom! =)


Soffan med stort S. Hollywood XL, från Mio. Nu ligger den på 12.900:-.. Har velat ha den sen första blicken i oktober..

Ih. Nu ska jag kolla på lite Desperate Housewives och ta det luuugnt.
Hoppas alla har en fin kväll!
Puss/
Jen
2009-02-04 @ 20:46:31 sånt vi tycker är bra Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0