Allt kan inte vara bra

Nu ar det bara 4 dagar kvar har pa pascha bay. Man kanner sig lite hemma nu liksom. Idag har vi legat nere vid havet. Det branner lite pa benen. Men nu jaklar ska dom bli jattebruna. Solen tar ca 100 ggr mer pa beachen an vid poolen. Sa resten av veckan ska vi tillbringa dar. Det blaser lite idag sa vagorna ar ganska hoga. Jag gillar inte saltvatten sa mycket och sarskilt inte nar hela medelhavet tranger sig in i min nasa och i mina ogon. Men poolen ligger ganska nara beachen sa dit kan man ju ga nar man vill bada.

Jag har fatt 12 myggbett. Det kliar som fan. R har fatt 2 och han gnaller over dom. Javla R.

I varje trad och palm bor det ca 1000 syrsor som ar 10 cm langa och later som fan. Det surrar och skranas hela tiden. Igar lag det en acklig syrsa utanfor varan dorr. Den var skitacklig. 10 cm och helt gra med jattestora vingar. Jag vagade knappt ga forbi.

I forrgar var vi inne i Alanya och spanade pa alla shoppinghysteriska manniskor som koper Billabong, DolceGabbana, Bjorn Borg och all annan skit som saljs har. Dom har tillochmed Converse kopior nu. Dom var ruskigt fula faktiskt. Jag kopte en ascool vaska. Inget jakla marke och en snygg rod planbok som matchade. Och 15 par strumpor for 10 euro. Ett riktigt klipp. Billigare an Ullared. Fast nar jag kom hem upptackte jag att jag kopt playboy strumpor. Hahahaha.

Nu ar det dags att vila lite innan vi tar sista racet i poolen. Vi hors pa lordag. Da e jag hemma igen.

pyss o kram

Milla
2008-07-28 @ 15:02:48 Kusinen Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0