Beppo Brottare och moderat monopol

Idag har det varit brottarturnering i Nol. Jag var självklart där med kameran i högsta hugg och skulle plåta lilla Jesper som hade sin första turnering. Han var jätteduktig och kom på fjärde plats i sin grupp. Det var fyra deltagare i hans grupp så det var ju inte så illa pinkat av en liten sexåring. Trots sin fjärdeplats så var han inte alls ledsen. Han vet ju att han är bäst. Dom andra fuskade ju. Hade inte dom fuskat hade Jesper vunnit. Det vet jag. För jag är en stolt gudmor till honom.

Igår hade jag, Jessica, Jesper och Monika en heldag på stan med Idol-konsert och lunch på pizza hut. Jesper blev kär i Yasmina och Lars frågade om jag ville ha hans autograf, men jag tackade nej.

Sen skulle Jessica sova hos mig så jag, Jenny och Jessica gick hem till mig och gjorde tacos och pannacotta. Efter massa mat så drog vi fram monopolet och satte igång att spela. Jessica fick storhetsvansinne och köpte hotell på alla sina gator sen tog hon alla våra pengar och vann hela skiten. Vi hade säkert åkt ut mycket tidigare om inte jag och Jenny fuskade så in i helvete.

/Milla



2008-11-16 @ 16:06:02 släkten är värst Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0