Drömmen om Helsinki

En tanke slog mig precis.. Varför inte flytta tillHelsingfors?
Ett par månader, efter årsskiftet? Bo hos min underbara släkting Anu, utveckla min överdrivet knackiga finska, testa på att bo utomlands i ett land där jag faktiskt kan tala mitt modersmål? För att inte tala om vilken vacker stad det är..


Domkyrkan         Jag vid Mannerheimtie    Saluhallen         Jag utanför Domkyrkan

Och så kan man ju faktiskt äta äkta karjalanpiirakka till frukost varje dag! ;)



Hihi.
I think i'm dumb, or maybe just happy...

Nu blir det ännu mera mackor och vin.
Sen sovdags.
Nattinatti folks.
Puss.
/Penny

2008-10-05 @ 23:27:27 vad vi gör för konstiga saker Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0