SORRY, MEN GÅ INTE TILL FRISÖR 22:AN!........

Var hos frissan idag.. Borde VERKLIGEN inte ha gått.! Aldrig har en frisör fått mig att gråta innan!
Jag var ju mellanbrun innan, som jag färgat själv hemma. Nu när jag vill bli blond igen tyckte jag att det helt klart var vettigast att gå till en frisör och göra det.

Visst. Fick ju hem rabattkuponger förra veckan från Frisör 22:an, så tänkte "Shit vilken bra tajming!".
Men när det idag hade tagit frisören 20 minuter att få på slinghättan blev jag lite orolig. När hon var färdig med det efter 40 minuter ville jag bara springa därifrån... Efter två timmar var jag klar och kedjerökte på vägen hem.

När jag möter Jonathan timmar han bara på mig, och säger "Aaaah, du var hos frissan idag ja!".
När jag kommer in förstår jag varför han inte sa mer... Jag är BLOND på vissa ställen, MOROT på vissa ställen och BAJSBRUN på vissa ställen. Håret fick jag själv klippa om med kökssaxen. Om jag kan skaffa mig lite stake ska jag lätt gå tillbaka och begära mina 600kronor.

Nästa vecka ska jag boka en tid på Studio K, som ligger på Magasinsgatan. Där vet dom verkligen vad dom pysslar med, plus att dom är så gryyymt trevliga. Där kan det inte gå snett.
Såhär kan jag inte se ut.
Lägger inte upp någon bild pga av att jag bara vill få detta hemska hårminne glömt när det väl är över.

Nu ska jag vräka i mig lite mer godis och kolla på Simpsons.
Puss.
/Jenny
2009-01-20 @ 20:23:52 saker vi tycker är fel Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0