Hyvää huomenta!

Nu längtar jag så himla mycket ihjäl mig till den 12april, då vi kommer vara sprudande lyckliga (och kanske lite småfulla) i Scandinaivum och skrika halsarna hesa och kanske gråta en skvätt med.
Waaaah. Det kommer va amazing. I Scandinavium liksom! Det är stort! När vi såg honom på Trägårn -03 var det rätt maffigt, men då var han helt okänd.. Sen i Lisebergshallen har han rockat loss ett antal gånger också. Och på Storans tak.
Men detta är grejor, och jag tackar Camilla för att hon aldrig missar en enda spelning här i Göteborg med honom, och alltid går med mig.

Sen vill jag också ge dig en bautastor kram när du inte har AL-skjorta och servisförkläde på dig.
För jag har saknat dig.

PUSSPUSSPUSS på bloggen som funkar igen.
/Penny

Såhär såg jag ut i Stockholm, varje kväll iallafall.

image7
2008-04-01 @ 10:47:28 håkan hellström Permalink


Kommentarer
Postat av: monika

hm... tur att inte mamma va med!

2008-04-02 @ 18:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0