Last night uptown

Tankegång dagenefter:
Tanke#1
Panik! Har jag försovit mig?
Tanke#2
Gud vad utorkad jag är, var är vattnet??
Tanke#3
JAG MÅSTE BLOGGA!!



Förlåt Milla, bestämde vi att vi skulle ses idag? Jag minns att jag sa att jag skulle ringa dig iallafall.
Ball kväll igår. Synd att Alexandra alltid blir så dyngad att man tappar bort henne. Men, men.

Mina fördomar mot Sticky Fingers Top Floor börjar försvinna litegranna.
Det är ju alltid sån himla hysteri innan torsdagen, och ALLA som går på gymnasiet går dit, och ALLA är precis lika gamla och ALLA känner varandra.
Jag träffade inte bara 2gamla klasskompisar sen sjuan, och inte bara en av mina första kärlekar Smuffin utan jag träffade t.o.m nån jag nääästan bodde granne med när jag var 6år.
Det var helt okey.

Och en drink för 36kr och ett glas vin för 22kr innan kl.22 är ju heeelt okey assa.
2008-04-25 @ 08:36:10 Kusinen Permalink


Kommentarer
Postat av: milla

Vi bestämde inte att vi skulle ses. Jag ska ju till alingsås efter jobbet =)

2008-04-25 @ 08:55:27
URL: http://stromblads.blogg.se
Postat av: Camilla

Tack så mycket :)

2008-04-25 @ 09:55:39
URL: http://millaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0