Marimekko på HM

Jag har alltid gillat marimekko. Dom gör så fina mönster och fina saker. Dessutom är det Finskt.
Jag har aldrig varit förtjust i HM. Röriga butiker, billig skit, dålig kvalitet, dessutom görs kläderna oftast av små barn i varma, trånga fabriker. Så HM har aldrig känts bra för mig. marim
Idag blev jag riktigt förvånad när jag gick förbi HM på avenyn ochfick se att marimekko har en hel kollektion till HM. Jag var ju tvungen att gå in och kolla. Jag har ju alltid gillat marimekko. Döm om min förvåning när kläderna var riktigt fina. Jag köpte inget. Inte av marimekko i alla fall. Jag hittade däremot en söt liten rosa blus för 149 kr.  Så imorgon är det jag som är sötast på stan på bekostnad av nåt stackars barn i kambodja.

/Milla

image44

image45
Denna köpte jag på HM.
2008-04-17 @ 22:34:01 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Penny

den färgen klär dig 8)

2008-04-17 @ 22:51:02
URL: http://mrsjen.blogg.se
Postat av: Petra

Det finns folk som gillar barnarbete. Kolla gärna in utklippet på min blogg. :)

2008-05-02 @ 15:25:01
URL: http://www.petra79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0