menjuckdisco

I fredags var Jenny på Gretas. Det är en gayklubb här i stan. Hon skulle förklara för schatzy vad gayklubb var. Han är muslim från irak och han vet inte vad gay är. Hon försöke med homosexuell, bög, lesbisk, men han förstog inte. Sen kom jag med min grymma arabiska. Hihi. Jag vet ju vad bög heter i alla fall. Bög=menjuck på arabiska

"Menjuckdisco".


"Aaaaahhhh... säger Schatzy. Menjuckdisco. Visa mig var den ligger, jag ska dit och titta på dom."

Han är så rolig Schatzy. Det är mycket ord som man inte kan förklara och när han ska förklara så blir det roliga ord också.
Jenny har bismar, säger han. I hennes finger. Det betyder spik med kött på typ. Vet nån vad det är? För vi har ingen aning.

/Milla
2008-04-20 @ 17:08:05 vad vi gör för konstiga saker Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0