it´s magic

Idag är jag inte särsiilt kaxig. Efter X antal öl och en runda på stan så är jag inte så himla pigg. Upp tidigt i morse för att träffa Sandra på stan. Vi käkade en god lunch på condecco. Sen ville vi kolla läget på stan. Kulturkalaset börjar ju idag. Vi spanade in bältespännarparken där vi fick lite pins och reflexer.
Vi fortsatte att gå neråt tills vi kom till kopparmärra. Där var det massa folk som stog och glodde på nånting.Vi blev ju nyfikna såklart och där stog den sötaste trollkarlen jag sett. (hmm.. låter som en Harry Potterfilm)
Vi stannade och kollade läget och han var jättekul att se på. Han tog tag i mig och drog mig fram så jag skulle stå närmare. Sen tog han Sandra så hon fick hjälpa honom att trolla.
/Milla

2008-08-12 @ 14:44:40 Kusinen Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0