Just my luck

Min vanliga tur.
Suck.
Julia och hennes pojkvän Rasmus var förbi här idag och fikade. (Riktigt söt kille hon skaffat sig. Men det är han som har lyckan på sin sida, Julia är en riktig pärla..) Alltid dessa smaskiga uppdateringar och alla dessa skratt åt de roliga minnen vi har.
Anyway, om min otur.. De skulle tydligen förbi Netonnet sedan för att köpa kamera, så vi gick in på deras hemsida för att kolla priser och grejer.. Då kom jag på att det verkligen är på tiden att jag köper mig min DVD/VHS-spelare jag velat ha så länge. De hade riktigt bra, snygga och billiga på Netonnet, så vi tänkte att jag lika gärna kunde klippa till idag jag med.
Vi åkte förbi en bankomat på Stigs Center först så jag kunde plocka ut pengar. Där funkade inte kortet.
Hepp. Då åkte vi till Selma Lagerlöfstorg för att försöka där.
Nix. Inte den på andra sidan torget heller.
Mitt kort är avmagnetiserat. Jag har c.a 80:- i min lilla plånbok.
Det här suger.

Jävla Maestro säger jag bara. Nu blir det riktiga grejor, ett Visa nästa tack.

Min kväll var ju så välplanerad här med en skräckfilm i soffan och grejor.
Nåja. Varför vara bitter.



/Penny
2008-07-16 @ 20:26:21 Kusinen Permalink


Kommentarer
Postat av: anna

åh fy fan vad störande!

2008-07-16 @ 22:44:24
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0