Lauantai

Jag vill hem nu.
Jag saknar alla och allt. Alla mina fränds, min tomma legenhet och mitt sugiga jåbb. Allt.
Hrmpf. Tröstäter Dumle, min mage tycker inte om det.
Tack för låten Milla. Du piggar alltid upp mig!

Jag kan dra 3 klyshor som passar perfekt in nu;
Släkten är värst,
Det blir aldrig som man tänkt sig,
Jag hade iallafall tur med vädret.


Jag undrar hur privat man får vara på en blogg?

Mina inlägg brukar vara roliga, enligt mig själv iallafall.
Men här har ni minsann en lite tråkigare variant av mig.
Hoppas jag kommer på något sköj för er senare.

Jag kanske lajvar till det hela med lite finsk tango.
Jaja.
c u later.
puss
/jenny

idag har jag heltäckande rosa pyjamas på mig och mörka ringar runt ögonen.
men det kunde vart en sån dag!
2008-07-05 @ 16:22:56 släkten är värst Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0