Quadranews!!!

Jag slog mitt rekord i Quadra Pop för en liten stund sedan.
43535 är det nya. Tror jag hann upp i Level 9.

En lördagseftermiddag är det knappt någon inloggad på MSN I tell you.
Dyrt att ringa till sötnosarna i Sverige är det också.
Sms ännu dyrare.
Suck.



Jag undrar vad alla gör därhemma.
Vet faktiskt inte vad en endaste själ har för sig ikväll.
Jobbar någon? Är det århundradets fest?
Hm... Kanske tar jag mig en ytterligare tupplur.
/Bambi
2008-07-05 @ 18:47:32 Kusinen Permalink


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Skriv gärna en fråga (eller hellre fler) i frågestunden i min blogg =) Skulle verkligen uppskatta det. Tack i förhand! ♥



Mvh. Ida

2008-07-06 @ 09:37:16
URL: http://missfrizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0