the good life

Nu har jag varit i Turkiet i 3 dagar. Inatt blev jag moster. Grattis till lilla bebisen Hanna och Tommi.

Det ar sjukt varmt har ska ni veta. 35 grader i skuggan. Jag badar mest och solar. Fast jag har brant mig lite sa idag blev det mest skugga. det e 27 grader i havet sa enda svalkan man far e ac pa hotellrummet.

Igar var det turkisk afton pa hotellet och hotellets fetaste gubbe blev uppdragen pa scenen och fick byta om till bikini och dansa magdans. Jag har sjukt roliga kort pa honom. Men dom far jag lagga upp nar jag kommer hem.
Tyvarr kan jag inte lagga in bilder harifran.

Men ni kan kolla pa hemsidan sa vet ni hur har ser ut.

Nu ar min tid pa datorn slut snart. Men snart ar jag har igen.
Pyss o kram
Nu ska jag ut och suuula och bli fraaash.
Shululu

Milla
2008-07-22 @ 14:15:35 Kusinen Permalink


Kommentarer
Postat av: Jozie

Milla, du å palmen Olof e som gjorda för varandra. Hoppas ni vinkar till mej fler gånger:) Puss

2008-07-22 @ 18:41:36
URL: http://vardagligaiaktagelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0