16bussen

16bussen var min otur ikväll.
Hade fint avslutat helgen med ett par glas med min vackra vän Marie, som förövrigt flyttar till Sandefjord på tisdag..
Efter mycket skratt, iver och förtvivlan skildes vi åt med pussar och kramar, tills jag slutligen gick ifrån tåget emot spårvagnen.
Där var det en helt kvart kvar tills nästa vagn skulle gå, så jag tänkte att jag tar första bästa buss till Hjalmar Brantlingsplatsen, dit typ ALLA bussar går..
16bussen kommer först, och går emot Eketrägatan, och visst är det passande när jag bor åt det hållet?
Men Icke sa Nicke.
Först en sväng förbi Lindholmen bortemot Erikberg. Efter 18minuter var vi framme på Eketrägatan, som lyckligtvis bara ligger 2minuter ifrån min hållplats.


Marie på Flygarns Haga. Marie på Sense.

Imorgon är det sista dagen med solen som sällskap, och shiet vad pressa jag ska då!

Nu ska jag nog försöka sova. Snart iallafall.
Ville bara skriva om min vanliga tur.

Såja. Nåja.
/Penny
2008-06-08 @ 23:39:02 Kusinen Permalink


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, jag har oxå råkat ut för det en gång! Riktig sightseeing runda, kram =)

2008-06-09 @ 14:12:57
URL: http://ensamamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0