Chalmeristasen!!

Som jag redan skrivit i bloggen så måste jag skriva igen att jag hatar chalmeristerna på min gård. Inte bara på min gård utan alla tillochmed. Dom har grillfester när jag ska upp tidigt och sitter på sina fula balkonger och tjattrar hela tiden.
I förrgår satt dom på sin balkong och var fula när jag skulle sova. Jag har ju liksom ett liv och ett jobb så jag måste lägga mig i viss tid ibland. Dom sitter på sin balkong och tjötar sent. Jag stack ut mitt lilla huvud ur mitt fönster och skrek åt dom att vara tysta. Dom gick genast in och så blev det tyst. Skönt. Tidigt på morgonen dagen efter sitter dom åter på sin fula balkong och tjattrar. Här får man inte sova inte.

Så här är det varje dag. Så om ni undrar varför jag går upp extremt tidigt när jag ska jobba kväll så är det pga av alla jäkla chalmerister som bor på min gård.

Hoppas dom inte blir påkörda av sina cortegevagnar bara.

Hehehehehe.

/Milla
2008-06-05 @ 09:49:05 släkten är värst Permalink


Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

nice :D

2008-06-05 @ 15:42:33
URL: http://performance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0