Jag är en vampyr

God morgon!
Jag är besatt :)
Camilla har börjat oroa sig för att detta skall gå ut över mitt privatliv, but i think it's too late to worry..
Ni vet Markus Krunegård? Han som gjort den där vampyrlåten?
Eller honom kan vi skita i, men inte i den där vampyrlåten.
Den går mig snart åt huvudet!

Det började lite lätt när vi åkte bil och den dök upp på radion. That's fine.
Veckan efter la Millan upp videon här på bloggen, och det var det var kört.

Nu har jag den som alarmsignal,  ringsignal och har den uppe i en egen flik på youtube så fort jag har datorn påslagen.
Tänkte först inte berätta det här, men igårkväll gjorde jag en spellista på mobilen med 17 "Jag är en vampyr" på raken bara för att kunna somna till den också.


Obsession for life.


/Penny


2008-06-07 @ 11:07:44 sånt vi tycker är bra Permalink


Kommentarer
Postat av: Sadia

ha en härlig dag!

2008-06-07 @ 11:36:55
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0