kära lilla bloggen!!

Nu sitter jag här på jobbet på självaste midsommar. Fläktarna mullrar och just precis kom städtanten. Jag har köpt jordgubbar idag som jag ska bjuda alla på jobbet med. Antingen har vi grädde eller så har vi mjukglass. Mjukglass och färska jordgubbar är grymt gott. Sen ska jag dansa smågrodorna i köket med Shatzy.

Efter jobbet ska jag stressa hem och duscha och göra mig vacker, för ikväll bär det av mot kållered. Med grillning och ännu mera dans. Jag ska vara nykter och köra.

Nu ska jag upp till donken och hämta mig mitt morgonkaffe.
See you

/Milla
2008-06-20 @ 09:53:56 Kusinen Permalink


Kommentarer
Postat av: sussi

Ha en Trevlig Midsommar

2008-06-20 @ 10:01:47
URL: http://sussiiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0