Records 4 Bambi

Inte nog med att jag fick tag på 4 finfina skivor + en singel idag.
Jag fick äntligen köpt mig en plupp! Nu är det dags att lyssna på alla finfina singlar jag har också,
som tyvärr bara samlat damm de senaste 15 åren.



Michael Jacksson - Thriller, The Tough Allicane - Escaping your ambitions, Fleetwood Mac - Greatest Hits, Blondie - AutoAmerican & The Shins - Phantom Limb.

När jag såg Ttaskivan blev jag överlycklig. Tyvärr är jag dåligt påläst om deras skivor och köpte helt fel. Skivan är ett långt sound blandat av havsljud och indiska instrument (enligt min uppfattning...). Jag förväntade mig lite utav det här. Menmen. Kanske får den ett värde någon dag.

Over And Out.
/Penny
2008-06-19 @ 21:39:49 sånt vi tycker är bra Permalink


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja! Det där är ju riktig nostalgitripp för mig =)

2008-06-20 @ 21:57:06
URL: http://ensamamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0