Städdag

Igår bestämde jag mig för att jag skulle ta en total storstädning av lägenheten. Idag när jag vaknade hade jag ångrat mig. Men nu är det så att jag lovat min sambo att jag verkligen ska göra det och nu sitter jag här vid frukostbordet med datorn och lyssnar på radion och bloggar lite. Jag vet inte vart jag ska börja. Kanske i köket? Diska, röja i skåpen, slänga massa skit som man inte använder. Måste röja. Men jag orkar inte. Men jag måste. Snart ska jag börja.

/Milla



Så här rent och fint ska det vara på köksbordet igen.
2008-06-26 @ 12:16:47 Kusinen Permalink


Kommentarer
Postat av: mingla

färska blommor gör allt i ett nystädat rum :)

2008-06-26 @ 13:08:02
URL: http://heymingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0