we are pizza sluts

Jenny jag kommer sakna dig. Bara så du vet.

Idag när jag vaknade så hade jag verkligen ingen lust att gå upp. Jag var trött som fan. Allt på grund av en viss DJvoss. Han ringde mig 12 inatt när jag precis somnat. Han frågade om han fick jobba utan mössa i köket idag! NEJ!!! skrek jag och la på luren. Sen kunde jag inte somna om.

Nu ska vi i alla fall äta lyxig hotellfrukost. Jag och DJvoss. Massa äggröra, bacon, färska frallor, kaffe, flingor, you name it. /Milla
2008-03-23 @ 09:54:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godmorgon ;)

2008-03-23 @ 10:01:28
Postat av: systrarna knas

shit! då märker man hur sällan man går ut alltså!! vi trodde det var senaste nytt!! haha!

2008-03-23 @ 11:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0