ironman och the eye

Igår kom Josie hem till mig och min sambo och vi gjorde spagetti bolognese. Min sambo bjöd på bärpaj och efter all mat och dessert så blev vi rastlösa. Min sambo ville bjuda oss på bion så vi bokade biljetter till Ironman på VIPbion. Inne på vipen bjöds det på godis i baren och man kunde köpa drinkar.
Väl inne på bion bjöds det på popcorn och dricka. Vi tog massa drickor och la i väska innan vi gick hem.
När vi kom hem så satte sambon på en film vi skulle titta på. The eye med Jessica Alba. Det är en "skräckfilm". När första spöket dök upp i filmen sprang min sambo iväg och la sig i sängen. Sen fick jag och Josie kolla klart på filmen ensamma. Tur att vi är 2 tuffa tjejer som inte blev rädda alls.
Josie sov över och när vi vaknade i morse laddade vi ner säsongsavsutningen av gossip girl som hade kommit under natten och så tittade vi på den.

Nu ska jag och mamma träffa tant Olga.

/Milla

2008-05-20 @ 17:30:28 Kusinen Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0