Thursdaysshit

Hu vad vi är duktiga. Strömblad x2 har nämligen gymmat idag.
Vi valde att köra nederdelen + mage, för det är vad Camillas personliga tränare har sagt att hon ska börja med.
Sen följde Jenny med till jobbet för att snylta timmar av folk. Hon fick ett par stycken. Det var bra.

Bara så ni vet så har jag världens bästa kusin.
Hon är för bra för att vara sanning.
När jag pressade låren och nästan svimmade fick hon mig att skratta, och sedan vid frullen/lunchen pratade vi om familjehemlisar bara hon förstår och jag glömde nästan bort att jag hade en tvättid idag.
Världens största puss och världens varmaste kram till dig!

Nu har jag lagat "mat", dvs säga pasta med tomatsås + en macka.
Klockan är ung och jag har inga planer. Det är både soft och lite rastlöshetsframkallande. (new word!)

Nåväl. Återkommer antagligen senare med updates om denna torsdagseftermiddag..


BTW. Jag fick antagligen världens konstigaste kedjesms idag;
"Besök inte en bensinstation för att handla nåt eller tanka 23-26maj! Detta e en protest mot bensinpriset! Handla cigg, snys, annat ni behöver på andra ställen. Är dessutom billigare då=) Sänd vidare till alla"

/Penny
2008-05-22 @ 16:41:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0