middag förra veckan

Förra lördagen hade jag födelsedagsmiddag hemma. Jag orkade inte göra mat utan bjöd på thaimat som jag köpt på basement thaiErik Dahlbersgatan. Städar en städerska hemma? Fast mest vin för min del. Vilket jag märkte sent på natten när jag pratade med Jenny i telefon och vinglade hem från park lane.
Väl hemma ropade jag på Ulrik i toan och somnade på badrumsmattan. R sa att jag snarkade så hela badrummet skallrade. Vilket inte är sant eftersom jag aldrig hört att jag snarkar ,så det är ju bara lögn.

/Milla
2008-11-14 @ 22:13:18 vad vi gör för konstiga saker Permalink


Kommentarer
Postat av: monika

Ha-ha!! Det där med snarkningar ligger i familjen.... Både jag och Yvonne är ju rätt så duktiga på de =)

2008-11-15 @ 00:38:29
URL: http://ensamamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0