Bloody thuesday

Milla har precis lagat stans godaste raggmunkar och här sitter jag proppmätt och lyssnar på Bandit Rock.
Milla är i duschen.
Till efterrätt köpte jag Ben&Jerrys cookie dough som vi snart ska avnjuta..


Som ni kanske hör/läser är jag inte på tiptop idag.
Därför bjuder jag på en låt som passar alldeles utmärkt till min hälsa för tillfället.
Men visst är det bättre att alla smällar kommer samtidigt än att man får en i taget? Då skulle man ju aldrig kunna uppskatta och njuta av tillvaron..

Guns 'n Roses - Patience

Axl är grymt söt, och har dessutom de minimalaste herrshortsen jag någonsin sett och det får mig att fnittra till.

Låten värmer till i hela kroppen och gör en lite lugn.. Den är medicin.
Ha nu en fin och trevlig kväll så ska vi snart slå på en massa Sex and the city avsnitt och njuta av glassen..

Peace and love
/Jen
2008-10-14 @ 19:58:38 Kusinen Permalink


Kommentarer
Postat av: monika

Ha-ha!! När jag va gravid med dig lyssnade jag en del på Guns n roses. Appetit for destruction, med bla paradice city! Kanske därför du har en dragning till Axl Rose ;)

2008-10-15 @ 16:55:42
URL: http://ensamamamman.blogg.se/
Postat av: anna

Åh, raggmunkar! Riktigt gott!

2008-10-15 @ 22:50:42
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/
Postat av: LINDA MARIA ERIKSSON

Vad tycker du om min nya design? Hur har helgen din varit? Kramar Linda

2008-10-19 @ 18:11:05
URL: http://liudaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0